Tuesday, May 11, 2010

*refleksje powernisażowe*

… podczas długiego majowego weekendu odbył się wernisaż rozpoczynający miesięczną wystawę prezentującą moje dotychczasowe dokonania… choć moje obrazy zagościły już rok temu w Galerii LEONARDO to właśnie teraz mogłem je wszystkie zebrać i przedstawić szerszej publiczności… po cichu myślę, że wszystko wyszło jak należy… taką wersję przyjąłem i będę się jej trzymał… ale poważnie, było dużo zwiedzających, w tym wielu moich znajomych, którym z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować za wsparcie i zdjęcia, bez których nikt nie uwierzyłby mi, że było aż tak fajnie… dziękuję za pstrykanie: Gosi, Tosi, Dorocie, Agacie, Romanowi, Tatarowi, Grzesiowi, Krzysiowi, Cezaremu :) i zapraszam do ich oglądania… o…ooo, tu

3 comments:

Twardowski said...

:D gratuluje sukcesu :)

Magda Adres said...

gratki jeszcze raz

Agnieszka Posłuszny said...

Gratulacje :) Wystawa wygląda imponująco!