Monday, May 21, 2012

*summer ride*

... "summer ride" jest tytułem oryginalnym pracy... jednak to co najistotniejsze to to, że obraz ten otrzymał coś więcej. Jak wiecie jestem świeżo po wernisażu mojej trzeciej wystawy, którą od soboty możecie oglądać w Galerii Leonardo w Kazimierzu Dolnym. Właśnie tam wraz z dwoma fantastycznymi artystami zaprezentowaliśmy efekty wspólnego eksperymentu. Nie chcąc zdradzać wszystkiego w ostatnich tygodniach zamieszczałem jedynie fragmenty nowych obrazów. Z Pawłem Bajewem, fotografikiem oraz Adamem Świciem, limerykotwórcą stworzyliśmy kilka wspólnych dzieł. I tak właśnie między innymi do powyższego obrazu Adam wykreował limeryk, a brzmi on tak:
LIMERYK MERKANTYLNY

Pewna lama z Ameryki,
SpongeBob oraz Myszka Miki
uwiecznili swe oblicza
w dziele R. Romanowicza.
Cena dzieła: trzy* patyki.

* dwa/pięć

Od teraz, przez najbliższe dni, zapraszam Was do zaglądania na bloga gdzie systematycznie będę dodawał nowe obrazy. Dziś eksperymentalna praca z Adamem a już jutro będzie coś o z Pawłem i o Pawle. Serdecznie zapraszam

1 comment:

at-the-attic said...

swietne + limeryk
pozdrawiam serdecznie