Thursday, November 11, 2010

Opowieść o chłopcu, który chciał zostać delfinem, czaplą, wyżłem i… stonogą

… stało się… wczoraj zrobiłem sobie spacer do pobliskiego Empiku w Magnolii gdzie nabyłem książkę napisaną przez Przemka Wechterowicz, a którą miałem przyjemność zilustrować… i choć jest to wydanie broszurowe trzeba powiedzieć, że wszystko wyszło bardzo ładnie a cała ekipa z mojego pokoju zjawiła się zaraz po tym jak tylko dowiedzieli się, że zakupiłem kilka egzemplarzy i mogą sobie je pooglądać w spokoju… całą noc słyszałem jak przewracali kartka po kartce i coś sobie szeptali do uszu… cieka co?






4 comments:

Twardowski said...

:) no to gratuluje bardzo :)
w takim razie i ja zaglądać będę ;)

kapitalna ekipa :D

Emilia Dziubak said...

Gratuluję! W takim razie i ja się przejdę do empiku zobaczyć twoje dzieło wcałości, zapowiada się świetnie! :) :)

anamarko said...

o, to już wiem co mój syn dostanie na Mikołaja :)) Piękna książeczka

anamarko said...

już ją mamy!!! piękna jest - każda jej strona:) i świetny tekst o bujaniu w obłokach.... B-)